↓
 

Vandrarklubben Lundsbrunn

En klubb på gång

  • Hem
  • Kinnemilsvandringar
  • Stavgång
  • Om Klubben
    • Kontakt
    • Bli medlem
    • STYRELSENS SAMMANSÄTTNING 2025
    • På gång i klubben
    • Noteringskort
    • Profil kläder
    • När vi arrangerade EVG Vandringen 2016
    • Tidigare års medlemsskrift Vandrarnytt
      • Vandrarnytt nr2 2022
      • Vandrarnytt nr2 2021
      • Vandrarnytt nr1 2021
      • Vandrarnytt nr2 2020
      • Vandrarnytt nr2 2019
      • Vandrarnytt nr1 2019
      • Vandrarnytt nr1 2016
      • Vandrarnytt nr2 2015
      • Vandrarnytt nr1 2015
      • Vandrarnytt nr2 2014
      • Vandrarnytt nr1 2014
      • Vandrarnytt nr2 2013
      • Vandrarnytt nr1 2013
      • Vandrarnytt nr2 2012
  • Fotogalleri
  • Foton från Portugal
Hem - Sida 33 << 1 2 … 31 32 33 34 35 … 43 44 >>

Inläggsnavigering

← Äldre inlägg
Nyare inlägg →

Årsmöte 2015

Vandrarklubben Lundsbrunn Postat 15-02-23 av Kennet15-02-24

Vandrarklubben har haft årsmöte. Ordföranden Håkan Hermansson hälsade 43 medlemmar välkomna till Hangelösa bygdegård. Mötet började med en tyst minut för grundaren av vandrarklubben och en mångårig styrelseledarmot som tyvärr har gått bort under året. Därefter dragning bland noteringskorten och … Läs mer →

Publicerat i Klubbarrangemang

Verksamhetsberättelse för 2014

Vandrarklubben Lundsbrunn Postat 14-12-31 av Kennet15-02-23

Verksamhetsberättelse för 2014 finns nu som PDF, klicka på länken.

Läs mer →
Publicerat i Historik

Vandringsresa till Mayrhofen Österrike …

Vandrarklubben Lundsbrunn Postat 14-12-22 av Kennet14-12-22

… i natursköna Zillertal 11- 19 juli  I priset ingår: Två stycken övernattningar, med frukost och middag, vid Berlin den 11/7 samt den 18/7. Sex stycken övernattningar centralt i Mayrhofen, med frukost och sex stycken middagar, på fina hotell Neuhaus. I … Läs mer →

Publicerat i Allmänt

Tomtemarschen 2014

Vandrarklubben Lundsbrunn Postat 14-12-18 av Kennet14-12-18

Vandrarklubben har haft sin sista aktivitet för året. Cirka 65 deltagare slöt upp för att gå tomtmarschen i Lundsbrunn. Vandrarna gick en bana på 3 kilometer i marschallers sken. Eftersom det var mörkt ute och en del av banan gick … Läs mer →

Publicerat i Klubbarrangemang

Nattsmyg reultat

Vandrarklubben Lundsbrunn Postat 14-12-02 av Kennet15-02-10

I strålande mörker och gnistrande stjärnor gick nattsmygen från parkeringen vid Munkängarna, marschaller visade vägen in till parkering och startplats. Det var 59 vuxna och barn som startade den 4,5 km långa nattvandringen. Korv och saft serverades efter halva sträckan. … Läs mer →

Publicerat i Vinnare

Medlemskväll på Löfwings Ateljé

Vandrarklubben Lundsbrunn Postat 14-11-13 av Kennet14-11-13

Vandrarklubben har haft sin årliga medlemskväll. 90 medlemmar träffades vid Löfwings Atelje & Konstatlje för att äta god mat och ha trevligt tillsammans. Kvällen inleddes med att sällskapet samlades i stora utställningghallen. Där berättade Göran Löfwing och visade bilder om … Läs mer →

Publicerat i Klubbarrangemang

Reseskildring från Espiel, Spanien

Vandrarklubben Lundsbrunn Postat 14-11-10 av Kennet14-11-10

VANDRINGSRESA TILL ANDALUSIEN I början av oktober åkte några medlemmar i Vandrarklubben Lundsbrunn ner till södra Spanien för att besöka ett par tidigare medlemmar och vandra i omgivningen. Vi flög till Malaga och sedan bil upp till Espiel, 5 mil norr … Läs mer →

Publicerat i Allmänt

EVG årsmöte

Vandrarklubben Lundsbrunn Postat 14-11-03 av Kennet14-11-12

Hej alla vandrarvänner! Nu har vi i Lundsbrunns vandrarklubb varit på EVG årsmöte i Holbaeck! Danmark. Detta möte kommer Vandrarklubben Lundsbrunns att vara värdar för nästkommande år 2015. Vi kom till Holbaeck på fredag eftermiddag och inkvarterade oss i strandhotellets … Läs mer →

Publicerat i EVG vandring

Kinnemilen i Vinninga den 12 oktober

Vandrarklubben Lundsbrunn Postat 14-10-14 av Kennet14-10-14

Sista Kinnemilen för året utgick från klubbhuset i Vinninga. 71 tappra vandrare kom till start, trots att regnet öste ner. Vandringen gick på mindre vägar och genom skogspartier. De var ganska blöta när de kom tillbaka, men det fanns inga … Läs mer →

Publicerat i Hösten 14

På gång… Nattsmyg den 9 November

INBJUDAN Till
NATTSMYYYYYYG

Med Lundsbrunns vandrarklubb

Var: Råbäcks gård
Starttid: 17.00 till 18.00
Startavgift: 20 SEK

Banlängd: ca Några lättgångna km
Utrustning: Ficklampa med bra batterier, ett måste.
Ett jädra glatt humör, ett måste
Hjärnkontoret på högvarv, om man vill.

Det blir en riktig mörkerpromenad med ”lite frågor” utefter
banan och lite lättare förtäring. Banan är utmärkt med reflexer
vilket gör ficklampan nödvändig.

Detta är en test av intresset för en höstpromenad i mörker.
Om ni tycker det verkar kul så kom måhga så gör vi det till
en tradition

Startplats är utmärkt från vägen mellan Källby och Hällekis,
vid väg ner till munkängarna norr om Medelplana.
Välkommna till en trevlig kväll på Råbäck.

Alla är välkomna

Som PDF för utskrift
Nattsmyg

 

14-10-07 av Kennet Publicerat i Allmänt

Inläggsnavigering

← Äldre inlägg
Nyare inlägg →

Senaste Inläggen

  • Synnerby, Siggatorp, Söndag, 31 maj
  • Fyra-dagarsresa till Sahlströmsgården, Torsby
  • Mössebergs Motionscentral, Söndag, 24 maj
  • Tranum kyrka, Söndag, 17 maj
  • Händene, Åkedal, Söndag, 10 maj

vandrings relaterat

  • Lantmäteriets Kartutskrift
  • Skaraborgsleder
  • Vandra i Spanien & Ungern
  • Vandra på egen hand
  • Vandringsleder i Sverige
Footer HTML
©2026 - Vandrarklubben Lundsbrunn - Weaver Xtreme Theme
↑